17 Ocak 2009 Cumartesi

ÖSS Hazırlık - İlk Gün

Dersanenin ilk günüydü bugün. LGS'ye hazırlanırken de geç başlamıştım yine. Daha heyecanlıydım ama o zaman. Şimdi belki sabah uykumun açılmamasından da olacak, yeni bir ortama girmemin heyecanı yoktu. Sınıftakiler de sağolsunlar yardımcı oldular bana.

Derslerin eğlenceli ve öğretici olması esastır benim gözümde. Her ikisi de vardı ilk gün için. Çok güldük, yeni şeyler de öğrendim, unuttuklarımı hatırladım.

Bir de şu test tekniğine alıştığım zaman olay bitecek benim için. Süremi ayarlamayı, yanlış yerine boş bırakmayı öğrenmem lazım. Hedef yüksek ama imkansız değil. Olmadı, olamazda.

Bir tavan var üzerimde. Oraya mümkün olduğu kadar çok yaklaşmam, mümkünse kırıp üstüne çıkmam lazım. Hayat kolay değil.

Biraz ciddi oldu ama öyle de olması gerekiyor herhalde...

Hiç yorum yok: