31 Ocak 2009 Cumartesi

Erkekler 1'e Ayrılır - Emily Griffin


Hani bazı kitaplar vardır, yaşamınızla paralel gitmiyorsa bir şey katmaz size. Öyle gözükür. Ancak her kitapta eninde sonunda işimize yarayacak bir tecrübe vardır.

Öncelikle söyliyeyim, her kitabı hakkında araştırma yaptıktan sonra alırım. Okuyanlara sorarım, internetten yorumları okurum, az da olsa satış rakamları önemlidir benim için. Bu kitap içinse durum farklı oldu. Yayınevine duyduğum güvenden dolayı kitabın adına bakmadan aldım. Ne de olsa Olasılıksız, Empati, Sinestezya gibi kitapları Türkiye'de bizlere ulaştıran yayınevi yine doğru bir seçim yapmıştır dedim kendi kendime.

Aldım ama kitabı kenim okumadan başkasına verdim. Belki de hayatım değişti. Ben okusam bana bir şey katmayacak olan bu roman, başkasının elinde kaderimi değiştirdi. Kendisi yengeniz olur artık. Tamam kabul ediyorum biraz "How I Met Your Mother" esintisi taşımaya başladı yazı. Ben kitaba döneyim.

Saydığım diğer kitaplarda olduğu gibi sürükleyici bir öykü var. "Nasıl bitecek acaba?" diye sorduğumuz sorular son bölüme kadar cevaplanmıyor. Ama x bir insanın hayatı beni ilgilendirmez diyorsanız, hiç girmeyin. Okunacak neler var raflarda.

Emily Griffin'e teşekkürler...

Hiç yorum yok: