13 Kasım 2008 Perşembe

Mustafa


Herkes yorum yaparda biz yapamaz mıyız?:) Ntv ve Sabancı'nın katkıları ile hazırlanmış daha dün okulla gittiğim Mustafa'ya. Yapılan reklamlar ve yorumlar karşısında insan o kadar merak ediyor ki filmi... Ancak filmin anlatmak istediğini yanlış anlayanlar olmuş. Can Dündar bu filmde Türk Devrimini değil Mustafa Kemal'i anlatmış. Onun ne yaşadığını nasıl yaşadığının anlatmış.Atatürk'ün insani yanına değinmiş. Bunun sonucunda ise farklı yorumlar ve görüşler çıkmış.

Bence filmin amacı iyi niyetli olmasına rağmen yanlışlıklar olmuş. Atatürk'ün zayıf yanlarını göstererek insanların aklındaki Atatürk imajına karşı gelmiş. Söylediklerinin yalan veya yanlış olduğunu sanmıyorum ama anlatım şekli yanlış.

Ben kendimi, bir filmi yorumlayacak kadar iyi görmüyorum ama insanların ne istediğini ve insanlara ne verildiğini biliyorum. Ama ben filmi beğendim. Özellikle yer yer insanı diken diken eden müzikleri benim çok hoşuma gitti. Farklı görüşler olabilir. Olmalıdırda...

Hiç yorum yok: