28 Şubat 2009 Cumartesi

Hayko Cepkin - Ölüyorum


Video bir şarkı için çok önemli. Bazen mp3'te dinlediğim bir şarkının videosunu görünce soğuyorum. Bazen de çok dikkatimi çekmeyen şarkılar kliple büyüyor gözümde. Hayko tip olarak zaten ilgi çekici. Ama şekil ş'e'mal önemli değil benim için. Müziğe bakmak lazım. Adamın kendine has bir tarzı var orası kesin. Daha detaylı bir araştırma yapmak için internet sitesine girdiğimde bile farkını gösteriyor. Yeni kurulmuş sanırım hala bazı yerler yapım aşamasında gözüküyor.

Mikrofona böğüren adamları sevmem ben açıkçası. Ama geçen Cem Karaca'nın ölüm yıldönümünde Moğollarla söylediği şarkı çok hoşuma gitmişti. Yine de bu adamın slowlarını daha çok seviyorum. "Melekler"den sonra şimdi "Ölüyorum". Başta da söylediğim gibi videosu şarkıyla örtüşen bir klip. Murtaza'dan sonra daha da bir dikkatimi çekmeye başladı.

İşte karşınızda; Hayko Cepkin - Ölüyorum

1 yorum:

L dedi ki...

"şekil-şemal" olucak anacım o.

o böğürme önyargını da bi zahmet yıkıver, yakışmıyo senin gibi adamlara.